Rdeča je priporočljiva, modra pa optimalna
Rdeča je priporočljiva, modra pa optimalna
HLADILNO REBRO
Nadzor temperature karkase.
PLOŠČAT ŠIRŠI PAS
Boj proti ustvarjanju neenakomerne obrabe z nadaljnjim zmanjšanjem napetosti in obremenitev na robovih pasu.
NIZKOENERGIJSKI DIZAJN PROFILA
Zmanjša obrabno energijo. Boljši nadzor nad premiki blokov.
NANOPRO-TECH™
Zmanjša izgubo energije v zgornji spojini med vrtenjem.
KONSTRUKCIJA SPIRALNEGA PASOVA
NAMIG
Premakne konec vrvice stran od območja visoke obremenitve na ohišju tako, da ga ovije okoli same krogle.
Ohranja deformacijo tekalne plasti pod nadzorom in zmanjšuje kotalni upor.
Zmes NanoPro-Tech™ zmanjša kotalni upor pnevmatike.
Nova konstrukcija spiralnega jermena poveča moč v ovinkih za daljšo življenjsko dobo obrabe in optimizira porazdelitev pritiska za enakomerno obrabo.
Optimiziran odtis zaradi sinergije med novimi tehnologijami pasu, ramenske podlage in vzorcev zagotavlja enakomerno obrabo.
Na vrhu robustnega karkase hladilna rebra znižajo temperaturo pnevmatike med vožnjo na območju robov: približno 3-5 °C za večjo vzdržljivost in možnost obnove
Več odtočnih funkcij, kot so kanali in lamele.
1 V skladu z internimi ocenami in testi na terenu, ki jih je izvedel Bridgestone Technical Center, primerjava Bridgestone Ecopia Steer ENLITEN – Ecopia Drive ENLITEN proti Bridgestone Ecopia H-Steer 002 – Ecopia H-Drive 002 v velikosti 315/70 R22.5. Učinkovitost prevoženih kilometrov je dosežena pri čisti uporabi za dolge razdalje s tovornjaki, ki vozijo večinoma po avtocestah, dejanski rezultat pa je lahko drugačen glede na pogoje delovanja voznega parka/tovornjaka..
2 TÜV SÜD certifikat uspešnosti dosežen za Ecopia ENLITEN. Posamezno uporabljeno za Ecopia Steer ENLITEN in Ecopia Drive ENLITEN.
* ENLITEN je kombinacija najsodobnejših tehnologij, ki zagotavlja največjo varnost, izjemno zmogljivost pnevmatik in izboljšane trajnostne lastnosti, obenem pa zagotavlja, da so pnevmatike Bridgestone pripravljene na EV in prihodnost.