Izboljšan nadzor kemijske reakcije, uravnotežen mehanizem ojačitve in izboljšana disperzija polnila.
1Podjetje TÜV SÜD je na zahtevo podjetja Bridgestone junija 2022 v testnih objektih ATP Papenburg (Nemčija) & Bridgestone EUPG (Italija) izvedlo mokre preizkuse z modelom BMW 520i in BMW 530d in velikostjo pnevmatik 245/45 R18 100Y XL. Turanza 6 v primerjavi z zmogljivostmi izdelkov glavnih tekmecev v istem segmentu: CONTINENTAL Premium Contact 6, MICHELIN Primacy 4+, PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) Št. poročila [713263409]. AQUAPLANING LATERALNO, ocena: BRIDGESTONE Turanza 6 (100,0 %), PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) (96,9 %), CONTINENTAL Premium Contact 6 (92,0 %), MICHELIN Primacy 4+ (90,2 %). AQUAPLANING RAVNO, ocena: CONTINENTAL Premium Contact 6 (100,2 %), BRIDGESTONE Turanza 6 (100,0 %), PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) (98,9 %), MICHELIN Primacy 4+ (98,5 %). LATERALNI OPRIJEM NA MOKREM, ocena: BRIDGESTONE TURANZA 6 (100,0 %) CONTINENTAL Premium Contact 6 (97,0 %), MICHELIN Primacy 4+ (95,1 %), PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) (93,3 %). ZAVIRANJE NA MOKREM (Ø IZRAČUN. Razdalja ustavljanja [m] 80-20 km/h) ocena: CONTINENTAL Premium Contact 6 (33,0), BRIDGESTONE Turanza 6 (33,7), PIRELLI Cinturato P7 (P7C2) (34,4), MICHELIN Primacy 4+ (36,0).
2Na podlagi notranjega merila Turanza 6 v primerjavi s pnevmatiko Turanza T005 (ref. velikost 205/55 R16).
*ENLITEN je niz tehnologij, ki zagotavljajo najboljše zmogljivosti pnevmatik v svojem razredu s korakom v smeri trajnosti v primerjavi s prejšnjimi generacijami.
Izboljšan nadzor kemijske reakcije, uravnotežen mehanizem ojačitve in izboljšana disperzija polnila.
Prepleteni mehanizem za povečanje lokalne togosti
vzorca in zmanjšanje zdrsa v primerjavi s predhodnico.
Izboljšuje oprijem pnevmatike na mokrih površinah, saj ispodriva vodo izpod pnevmatike in preprečuje akvaplaning.
S pnevmatiko Turanza 6, ki se ponaša s plastjo karkase in tekalno plastjo z nizkim premerom, lahko zaradi manjšega kotalnega upora prevozite več z manj goriva ali energije. Aerodinamična oblika ščitnika platišča ščiti pnevmatiko pred ostrimi spremembami krivine in zmanjšuje sile zračnega upora.